Milí pejskaři, vaše balíčky odesíláme každý pracovní den, kromě 27. 12. a 31. 12. Přejeme krásné svátky, dobře padnoucí postroj a hodně cukroví.

Novinky
Žhavé novinky
Bsp
Skrýt menu

Jak vrátit nebo vyměnit vánoční objednávky?

Publikováno: 20. 12. 2024

|

Aktualizováno: 20. 12. 2024

Na Vánoce chceme vždy potěšit nejen své blízké, ale i naše čtyřnohé parťáky krásnými dárky. Někdy se však stane, že velikost nebo typ zboží nevyhovuje. Abychom vám vše usnadnili, prodlužujeme lhůtu na vrácení či výměnu objednávek vytvořených v průběhu prosince, a to až do 31. ledna 2024. Sepsali jsme pro vás podrobný návod, jak postupovat.

Jak provést výměnu nevyhovující velikosti či barvy za jinou?

Napište nám prosím na e-mail info@behejsepsem.cz. Do e-mailu uveďte následující:

  • Číslo objednávky
  • Preferovanou možnost výměny
  • Vaši adresu

V případě výměnné zásilky je dopravné na nás, vy se nemusíte o nic starat. Jakmile váš e-mailový požadavek zpracujeme, pošleme na uvedenou adresu kurýra s výměnnou zásilkou – tedy balíčkem, který bude obsahovat např. novou velikost oblečku nebo postroje. Zároveň si od vás vyzvedne vaši původní objednávku. Tu prosím pečlivě zabalte. 

Výměnu bohužel není možné provádět přes výdejní místa nebo samoobslužné boxy. Pokud byste si nebyli jisti, jakou variantu náhrady v případě výměny zvolit, určitě se na nás obraťte a my vám rádi poradíme. Nejlépe se nám daří vhodnou velikost odhadnout dle fotografií, tak je prosím přiložte do e-mailu. Čím více informací, tím lépe, takže klidně dopište třeba i váhu psa nebo obvod hrudníku či krku.

Potřebuji objednávku vrátit bez výměny, jak mám postupovat?

I vrácení objednávky je možné provést až do 31. ledna 2025. V takovém případě prosím využijte návratový formulář, který jste obdrželi společně s objednávkou, anebo se opět obraťte na e-mail info@behejsepsem.cz a napište nám prosím číslo objednávky a číslo účtu, kam si přejete vrátit peníze. Zboží prosím zašlete zpět na adresu Na Planinách 1212, 468 51 Smržovka. Opět je nutné zvolit kurýrní službu, nikoliv samoobslužné boxy či výdejní místa. 

Jaké zboží je možné vrátit či vyměnit?

Vrácení nebo výměna je možná pouze u nenošených a nepoužívaných produktů. Pokud váš pes již vyzkoušel nový postroj či obleček venku, nebo pokud zakoupenou hračku či výcvikovou pomůcku poškodil, bohužel nemůžeme zboží přijmout zpět.

Abychom mohli vrácení či výměnu zpracovat, je potřeba, aby produkt:

  • byl v původním stavu, nenošený, čistý
  • měl nepoškozené visačkami a velikostní štítky
  • obsahoval obaly, v nichž byl dodán (například karton, na kterém je postroj zavěšený – krabice, ve které přišel, není nutná).

Ve dnech 27. 12. a 31. 12. nebude možné zboží odesílat prostřednictvím výměnných zásilek, protože k nám dopravci nezajíždějí. Nicméně vrácené objednávky můžete během těchto dnů odeslat – zásilky budou bezpečně uloženy na depu a doručeny k nám ihned po Novém roce.

Přejeme vám i vašim hafanům krásný nový rok a hlavně, ať to dobře běhá!

Máme pro vás akce, které motivují, příběhy, které inspirují a produkty, se kterými to běhá lépe